מס' המבקרים באתר "סיפורים מהטירה"

הצטרפו אלינו בפייסבוק!

יום חמישי, 25 ביולי 2013

חשיפה: כך מנהל אריה טל קמפיין בפייסבוק ובעיר על חשבון הציבור

מערכת הבחירות מתחממת, ואריה טל רותם את הקופה הציבורית לצורך קמפיין הבחירות שלו. כספי הארנונה שלנו מממנים מסע פרסום חסר תקדים בעלות של עשרות אלפי ש"ח בפייסבוק ובעיר למען אריה טל. אתר "סיפורים מהטירה" חושף את שיטת הקומבינה של אריה טל

קומבינת הפרסום של אריה טל, מאפשרת לו ליהנות משירותי פרסום בשווי עשרות אלפי ש"ח לצורך קמפיין הבחירות שלו, וזאת מכספי הארנונה של כולנו. כך עובדת השיטה:

  • עיריית טירת-כרמל מפעילה חשבון פייסבוק. חשבון זה אמור לקדם את מטרות העירייה, אך הוא כמובן מנוצל בצורה גורפת לצורכי ראש העיר המכהן.
    האם מישהו זוכר מתי בפעם האחרונה הופיע בחשבון פייסבוק זה הודעה על פעולותם של סגני ראש העיר? ושל חברי המועצה? וסתם של פוליטקאי שאינו ראש העיר?
  • עיריית טירת-כרמל משלמת אלפי ש"ח בכל חודש לפייסבוק, על-מנת לקדם את חשבון הפייסבוק שלה (המנוצל לצרכיו של אריה טל). התמונה מלמעלה מראה הוכחה חותכת לכך.
  • חשבון הפייסבוק של העירייה "במקרה" גם מקשר לקמפיין הבחירות של אריה טל בפייסבוק. ההוכחה בתמונה שלמטה...

    מקרה? כנראה שלא כל-כך....
  • דובר העירייה, מוריס אסייג, שמקבל כ-20,000 ש"ח כל חודש, הינו מס' 2 של אריה טל. אתם בוודאי יכולים להניח, את מי הוא מתאמץ לפרסם בימים אלו... כל הודעות העירייה בתקופה האחרונה, מוכוונת ומותאמות לקמפיין הבחירות של אריה טל, ומבוצעות על-ידי מוריס אסייג וצוותו על חשבונה של העירייה.
    רוצים דוגמה? העירייה החליטה לרתום את חגיגות הקיץ הקרובות ל"חנוכת פארק נחל גלים", למרות שזה הסתיים לפני כמה חודשים, ולמרות שטקסי חנוכה של פארקים או מבנים הינם בדרך-כלל טקסים צנועים, המבוצעים באותו מקום שבו חונכים. ובכן, אריה טל מלמד אותנו, שאת פארק נחל גלים אפשר לחנוך גם מהבמה של טירה, העיקר שיוכל לשאת נאום בחירות בפני אלפי בוחרים פוטנציאלים. והאם גם סגני ראש העיר יוכלו לנאום נאום קצר? ברור שלא... הבמה היא רק לטובת ראש העיר...
  • אתר העירייה (שגם הוא - מיועד כל כולו לפרסום אריה טל) - מקשר לפייסבוק של ראש העיר (קישור שנחסם השבוע, כדי להסוות את העקבות בתקופת הבחירות... עדיין אפשר לראות את הקישור, רק שהוא כבר לא מגיע לשום מקום).
    האם מן הראוי שאתר העירייה, שנועד לטובת האזרחים, יפנה ויקשר לפייסבוק של קמפיין הבחירות של אריה טל?
  • האם שמתם לב שלאחרונה יוצאים 3 עיתונים בטירת-כרמל? ובכן, העירייה שילשה את תקציב הפרסום שלה, וכעת היא מפרסמת ב"קול החוף", "מבט" ועיתון "פוקוס". 2 עיתונים מיועדים להאדיר את שמו של ראש העיר, ועיתון אחד מיועד להכפיש את אריה פרג'ון. כמובן, שכל פרסום של כתבה לא אוהדת לראש העיר באחד מהעיתונים נענית בהשהיית פרסומי העירייה באותו עיתון (לראיה: העיתון היותר "עצמאי" - מבט, זוכה לפחות פרסומים מהעירייה, לעומת העיתון "הממושמע" - קול החוף)
  • אריה טל הוציא עשרות אלפי ש"ח על סרטון תדמית שהוקרן ביום העצמאות, ויוקרן שוב בהופעות הקיץ - סרטו תדמית זה, שעלה עשרות אלפי ש"ח, והוכן על-ידי משרד פרסום נוסף ששכר אריה טל, מפאר ומשבח את אריה טל על הטמנת קו המתח הגבוה (שכמובן - לא בוצעה!! אבל מה זה משנה בתקופת בחירות).
ובכן, בוחרים יקרים של טירת-כרמל - משקיעים בכם הרבה... עשרות ואף מאות אלפי ש"ח נשפכים מכספכם כדי לשכנע אותכם להצביע לאריה טל... אם אריה טל היה איש-ציבור אמיתי, הוא היה משקיע את הכסף הזה בשביל לשפר את חיי התושבים, ולשפץ את הגנים, לסבסד צהרונים, לסבסד פעילויות ספורט לתושבים וכו'. אבל אריה טל, מעדיף לנצל את הכסף הזה בשביל קמפיין הבחירות שלו.

דבר העורך:
לאור הדבר הנ"ל - מערכת אתר "סיפורים מהטירה" - החליטה לפתוח בקמפיין נגדי לאריה טל, שימומן כולו מתרומות הציבור בעיר! קמפיין זה יופעל בפייסבוק, במטרה לחשוף בפני האזרחים את האמת על מה שמתרחש בעיר: החינוך שצונח, המשכורות למקורבים, הפיטורים השערורייתיים של סגני ראש העיר, ניצול פקחי העירייה לצורך הורדת שלטים של דוד שחר ועוד. 
אני קורא לכל התושבים לתרום סכום סמלי לחשבון ה-paypal שלי, על-מנת שנוכל להגיע לתפוצה רחבה ככל האפשר. כל תרומה תתקבל בברכה! את התרומות, צריך להעביר לחשבון ה-paypal שלי: eyal.cohen.tira@gmail.com
כבר בשבועיים הקרובים יחל קמפיין התושבים האמיתי נגד השחיתות של אריה טל.

מגרשים את המושחתים! אריה טל - הביתה!

11 תגובות:

  1. מדוע אריה טל לא מתמודד ברשימת הליכוד?
    מי אמר על רשימת הליכוד "חבורת הזבל" ?
    מי נבחר ע"י מועצת הסניף פה אחד?

    השבמחק
    תשובות
    1. התשובה פשוטה ביותר כפי שאומר הפתגם הידוע
      "הגם רצחת וגם ירשת"

      מחק
  2. אייל היקר אתה פשוט תותח אמיתי מגלה את האמת .אריה טל פשוט משתמש בעירייה לצרכיו האישיים .חנוכת הפארק היא תעמולת בחירות אסורה .שישלם מכיסו הפרטי או מהליכוד .לא נרשה לו זאת .מספיק ביום העצמאות הוא הציג את המצגת שעלתה עשרות אלפי שקלים שכולה שיר הלל לאריה טל .גם על כך הוא צריך לשלם .איפה פרגון ושחר מדוע הם לא עושים דבר בנושא ?די כבר תתעררו גונבים ממכם את העיר .

    השבמחק
  3. אני בן 60 שנה ואני לא זוכר בחירות בלי פתק של הליכוד אני זוכר גחל מחל והים הליכוד ניסגר

    השבמחק
  4. אני חבר סניף הליכוד מודיע קבל עם ועדה שכף רגלי לא תדרוך בסניף הליכוד כל עוד אין אותיות מח"ל וכמובן שאני אבוא לבחור וארשום על פתק לבן מח"ל כי זה מה שאני מכיר פעם "ליכוד תמיד ליכוד"

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך אחי אני מציע לספור כמה אנשים יגעו להרמת כוסית לכבוד ראש השנה וכמה הגיעו בימי פריד העליזים

      מחק
    2. פעם שלט זר בסניף הליכוד נחשב למאכל לא כשר במסעדה כשרה

      מחק
  5. בטירת כרמל הליכוד הפך למילכוד אין מחל יש חלם

    השבמחק
  6. ברשותך שינוי קטן שהייתי עושה בכתבה. משפט הסיכום "ברצונו ישתמש בהם וברצונו ינטוש אותם". הייתי שמה בראש הכתבה ואחר כך רושמת את השמות של כל אותם אלה שמשמשים בתור נייר הטולאט הנוכחי.

    נ.ב. מס' 2 ומס' 3 אל תתפלאו שאחרי שישתמש בכם תרגישו מסריחים.

    השבמחק
  7. מדוע ראש העיר לא מחזיק שום אדם עד סוף החוזה האים הטיראים הפכו להיות גרביים במקום גברים

    השבמחק
  8. כן פריד לא משנה כן ליכוד לא ליכוד העיקר אתה יו"ר הסניף הנצחי ללא מח"ל

    השבמחק