מס' המבקרים באתר "סיפורים מהטירה"

הצטרפו אלינו בפייסבוק!

יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

בואו להכיר את כוח 1 - נבחרת פוליטית חדשה!

בשבועות האחרונים קם בטירת כרמל כוח פוליטי חדש ורענן בשם "כוח 1"
חברי התנועה פעילים בהתנדבות כבר 6 שנים בתחומי החינוך, התרבות והדיור בעיר ומרגישים שהגיע הזמן לאחד כוחות ולהשפיע מבפנים.
בראש ה"כוח" עומדת אפרת ששון דוד, בעלת תואר שני בסוציולוגיה העובדת כמנהלת אזור בתכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון בעיריית חיפה.
יחד עם הגברת ששון רצה נבחרת של שליחי ציבור – תושבים נמרצים ומוכשרים בתחומם בעלי רקורד מרשים של עשייה חברתית בטירת כרמל.
אפרת ששון דוד מוכרת לתושבים רבים מתפקידה הקודם כרכזת פיתוח כח אדם במרכז צעירים והון אנושי וכמנהלת עמותת "הורים מעורים"- עמותה אשר עשתה שינוי משמעותי בבית הספר זבולון המר,  הקימה מרכז פעילות שכונתי בשכונת גיורא, מפיקה כל קיץ אירועים לתושבי השכונות הדרומיות ומפעילה פינת חי קהילתית בבית הספר דגניה בעיר.
בנבחרת של "כוח 1" חבר גם אייל לרנר, מבקר פנימי בחברת ביטוח, בעל תואר שני במינהל ציבורי המכהן בשנתיים האחרונות בהתנדבות כיו"ר עמותת "הורים מעורים" וכיו"ר ועד ההורים היישובי וממובילי המאבק הציבורי המוצלח נגד כביש נחל עובדיה.
עוד בנבחרת, חלי אדר, כלכלנית בחברת משאבי אנוש, יושבת ראש מועצת נוער עירונית בעברה ופעילה חברתית מוכרת ומוערכת ביישוב, אהוד זיו, בעל תואר ראשון במדעי המחשב ובכלכלה , ממקימי ומובילי קבוצת הפעילים החברתיים "דיור בר השגה"  אשר פעלה מספר שנים בקידום מיזמים ומודלים לדיור בעיר ואיציק פרנקו, מנכ"ל חברה לציוד משרדי וחבר בעמותת "הורים מעורים".
בין התומכים הנלהבים של "כוח 1", חבר המועצה מר איציק יחבס אשר פועל רבות להצלחת התנועה החדשה ויוקי גיל, הבעלים של חברת "שורש", המכהן גם כיו"ר הקרן הקהילתית טירת כרמל.
יוקי גיל נשא דברים בטקס חנוכת המטה  ביום א' האחרון , וקרא לתושבים ולפעילים להרתם ולתרום להצלחת "כוח 1" המייצג לדבריו "פוליטיקה חדשה, משהו שהעיר הזו לא ראתה ב 20 השנים האחרונות". בסיום נאומו תרם מכיסו הפרטי 5,000 ₪ לקמפיין הבחירות של התנועה.
אפרת ששון דוד הדגישה בנאומה את הייחודיות של "כוח 1" : "הכוח הפוליטי החדש בא לשרת את כלל הציבור בטירת כרמל ולא מגזר צר או אינטרסים אישיים ומורכב מאנשי עשייה מוכשרים אשר בחרו להישאר ביישוב, לגדל את ילדיהם בבתי הספר מקומיים תוך שהם פועלים ללא לאות ובהתנדבות לשפר ולחזק את היישוב."
חברי התנועה מאמינים כי הגיע העת למנהיגות חדשה במועצת העיר בטירת כרמל.


19 תגובות:

  1. כן פריד לא משנה כן ליכוד לא ליכוד העיקר אתה יו"ר הסניף הנצחי ללא מח"ל

    השבמחק
  2. מדוע ראש העיר לא מחזיק שום אדם עד סוף החוזה האים הטיראים הפכו להיות גרביים במקום גברים

    השבמחק
  3. ברשותך שינוי קטן שהייתי עושה בכתבה. משפט הסיכום "ברצונו ישתמש בהם וברצונו ינטוש אותם". הייתי שמה בראש הכתבה ואחר כך רושמת את השמות של כל אותם אלה שמשמשים בתור נייר הטולאט הנוכחי.

    נ.ב. מס' 2 ומס' 3 אל תתפלאו שאחרי שישתמש בכם תרגישו מסריחים.

    השבמחק
  4. פעם שלט זר בסניף הליכוד נחשב למאכל לא כשר במסעדה כשרה . אבל היום הסניף נחשב לא כשר בעיני הזרים שבאו לליכוד באמתלה של ממשיכי דרכו של בגין ופריד אברהם

    השבמחק
  5. אני איתך אחי אני מציע לספור כמה אנשים יגעו להרמת כוסית לכבוד ראש השנה וכמה הגיעו בימי פריד העליזים

    השבמחק
  6. אני בן 60 שנה ואני לא זוכר בחירות בלי פתק של הליכוד אני זוכר גחל מחל והיום הליכוד סגור ומנוכר

    השבמחק
  7. לכוח 1 היקרים
    את ההצלחה שלכם אתם חייבים לדוד שחר היקר כי הוא האיש היחיד בעיר אשר תורם לחברה ורותם לעשייה הברוכה הזו את התושבים את רוב הפעילות שלכם אתם עשיתם בזכות דוד שחר .במקום לברך אותו ולהודות לו או לפחות לשתוק אתם בחרתם להלחם נגדו ולא מפליא הדבר שבחרתם את יחבס שעשה לו את התרגיל הכי שפל בפוליטיקה הטיראית תקנו אותי במידה ואני טועה..........................

    השבמחק
  8. אוי לחזירות ואוי ואבוי להתבהמות.
    אריה טל מוכיח מעל כל במה אפשרית כמה הוא והחברים המסריחים שלו מושחתים. הפרצוף האמיתי של הבהמות האלה מתגלה כל יום מחדש. אייל...אתה כתבת שמוריס אסייג מקבל משכורת עתק בשביל חמש הודעות שהוא מוציא לעיתונות בחודש. אני אומר שאתה עושה חסד עם יועץ התקשורת החצי מפגר שאריה טל מחזיק ב-20.000 ש"ח בחודש על חשבוננו. מוריס אסייג הוא חסר השכלה תקשורתית והוא לא מסוגל לכתוב אפילו חצי הודעה. מאז ילדותו סובל מוריס אסייג מנכות שכלית וכל תרומתו לעיר טירת כרמל מסתכמת בחיטוטי האף המפורסמים שלו שנעשים בחלל המשרד הענק שהעמיד לרשותו אריה טל המושחת. המשכורת הענקית שמוריס אסייג מקבל מהעירייה, אמורה להחזיר את מאות אלפי השקלים שחברת ההפקות של בני משפחת אסייג השקיעה בקמפיין הבחירות של אריה טל. אריה טל ידוע כמי שלא שוכח את ה"חברים" שלו. (משפחת אלואשווילי, משפחת גלסברג ומשפחת אסייג). אבל אל תדאג אייל, זמנה של כל החבורה המושחתת הזאת עומד לאזול. החומר המפליל נגדם הולך ונערם וסופו של אריה טל יהיה להיזרק מכיסא ראש העיר ישירות ל"קרדל" המלא ליזול של בית המעצר בקישון ויפה שעה אחת קודם.

    השב

    השבמחק
  9. 1)אריה וגנר והינדה אוחנה נבחרו ע"י רוב חברי הסניף ? כך כתוב בעיתון מבט מתי היו בחירות ומי בחר רק פריד יודע.
    2)מוסיף אלי אבוחצירא ואומר כאשר הינדה תיבחר זה יהיה בזכות ולא בחסד (כי היא נבחרה ברוב קולות בבחירות שלא היו ואף חבר סניף גם לא קיבל הזמנה)
    3)לו הינדה הייתה רצה לבד בקלות יכלה לזכות ב4 מנדטים ומקום שני ברשות העיר ובגלל שאין אישה בראש רשימה כוח 1 תפס את המקום רק לאחר שמינו את הינדה מקום 4 ברשימת טל

    השבמחק
    תשובות
    1. לאלי אבוחצירא החכם
      הינדה לא יכולה לבחור וגם לא להיבחר כי היא לא חברת סניף הליכוד
      הינדה היא חברת מועצת העיר בזכות אריה טל ולכן חברותה הופסקה על פי חוקת הליכוד

      מחק
    2. אריה טל גדול. חכם .גאון .אדריכל הפוליטיקה
      ראשית הוא מינה את הינדה לחברת מועצת העיר ומה יצא לו מזה? הינדה לא תתמודד נגדו אלא להפך היא רצה איתו באותה רשימה עונש גם קיבלה מקום רביעי
      ופריד המסכן אריה לקח לו את הסניף וכאשר הוא יזכה בראשות העיר לא יברכו את פריד היו"ר אלא רק את אריה טל וחבורתו

      מחק
  10. קראתי בעיתון שאסייג מוריס אח של ומנהל הפקות של "ישובץ כמספר 2 " כאילו כמו שאמרו הגששים .והוא עובד חוצני של העירייה כאילו כמו שאמרו הגששים . והנציג של העדה עובד כגנן בכיר . כאילו כמו שאמרו חכמינו הגששים "ישראבלוף"

    השבמחק
  11. אני איתך אחי אני מציע לספור כמה אנשים יגעו להרמת כוסית לכבוד ראש השנה וכמה הגיעו בימי פריד העליזים

    השבמחק
  12. שוחד פוליטי, אי אמירת אמת למשרד הפנים, מינוי לא חוקי של קרובי משפחה, ו-4 ישיבות מועצה דחופות כדי לנסות לאשר בדיעבד. ככה נראה חודש אוגוסט 2012 של אריה טל.

    השבמחק
  13. למה צריך כוח ועוד בצבע אדום הצבע של הרוסים הקומוניסטים והקגב שכבר חלפו מן העולם

    השבמחק
  14. אריה טל אמר אני לא מעוניין להיות בן ערובה של פריד בסניף הליכוד והנה היום הוא חוזר לליכוד תחת האותיות מח"ל . והסלוגן של ערן ארבילי אני חוזר הבייתה...........

    השבמחק
  15. פריד אברהם אמר שכחו אותי בבית. כאשר הבין שטל טס ברשימה עצמאית רשימת טל. פריד תתחיל לשיר הוא עוד ישוב הוא עוד ישוב וינחת בסניף הליכוד.......

    השבמחק
  16. אריה טל גדול. חכם .גאון .אדריכל הפוליטיקה
    ראשית הוא מינה את הינדה לחברת מועצת העיר ומה יצא לו מזה? הינדה לא תתמודד נגדו אלא להפך היא רצה איתו באותה רשימה עונש גם קיבלה מקום רביעי
    ופריד המסכן אריה לקח לו את הסניף וכאשר הוא יזכה בראשות העיר לא יברכו את פריד היו"ר אלא רק את אריה טל וחבורתו

    השבמחק
  17. לכוח 1 אפשר לאחל רק בהצלחה ולא לשכוח ההצלחה תבוא בעקבות פרישתה של הינדה ממשי וההתחברות לליכוד של טל לכן הנשים בעיר מחפשות כוח נשי והנה יש כוח נשי חדש כוח 1 ברשות אפרת......

    השבמחק