מס' המבקרים באתר "סיפורים מהטירה"

הצטרפו אלינו בפייסבוק!

יום רביעי, 3 ביולי 2013

אריה טל ממשיך להתנכל לדוד שחר: הזמין מנוף פרטי להסיר שלט ענקי של דוד שחר בכניסה לעיר

אריה טל אומר שהוא לא מתעסק בבחירות? אז הוא אומר... השבוע הוא מצא זמן לשלוח פקחים ולאשר בצורה חריגה הזמנת מנוף פרטי בעלות של למעלה מעשרת אלפים ש"ח, וכל זאת רק בכדי שהשלט הענקי שדוד שחר הציב בכניסה לעיר - יוסר. איך נגמר הסיפור? מטה דוד שחר קיפל את השלט ביוזמתו, ויום לאחר-מכן כשבאו לקחת את השלט, גילו למרבה ההפתעה "שמישהו" קרע את השלט.
דמוקרטיה? לא אצל השריף של העיר - אריה טל...

בשבוע שעבר הגיעו פעילים מסורים מהמטה של דוד שחר למבנה הסמוך לכניסה הצפונית של טירת-כרמל, על-מנת להציב שלט בחירות ענק על הקיר הסמוך לכביש. פקחי עיריית טירת-כרמל, שלכל אירוע אמיתי מגיעים רק לאחר ימים ארוכים, הגיעו במהירות שיא על-מנת לשבש את ההליך הדמוקרטי. מאחר שלפעיליו של דוד שחר היתה הסכמה בכתב מחלק מדיירי המבנה, ועקב חוסר היכולת של הפקחים להוריד את השלט, נאלצו הפקחים לעזוב את המקום, והשלט נשאר על מקומו.

חשבתם שבכך נגמר הסיפור? ממש לא... אריה טל, מי שאמור לנהל את העיר, אבל כרגע בעיקר מנהל 5 פקחים כדי להוריד שלטים, התפנה במיוחד כדי להורות למנהל מחלקת רישוי עסקים להוריד את השלט בצורה מיידית (בשלל תירוצים מצוצים מהאצבע). שוב, מדובר במבנה פרטי, עם הסכמה בכתב להצבת השלט - אך לאריה טל זה לא משנה.
למשימה החליטו לגייס את תושב העיר, בעל מנוף מתאים, אך הוא סירב לבצע את העבודה (התושבים יודעים מהי דמוקרטיה, אפילו שראש העיר מתקשה להפנים זאת). אריה טל, בהליך בזק, אישר הוצאה של למעלה מעשרת אלפים ש"ח, כדי להזמין מנוף פרטי, שיגיע במיוחד כדי להסיר את השלט של דוד שחר.

בשלב זה, ולאור הרצון של פעילי דוד שחר, להימנע מהוצאות מיותרות מכספי העירייה, החליטו הפעילים לקפל את השלט, והזמנת המנוף בוטלה. יום לאחר מכן, כאשר הגיעו פעילי המטה למקום, גילו כי "אלמונים" קרעו והשחיתו את השלט במהלך הלילה...

מטה הבחירות של דוד שחר פרסם הודעה חריפה בפייסבוק על המקרה, וזכה להמון תגובות אוהדות המביעות שאט-נפש מהתנהלותו הדיקטטורית של אריה טל.

דבר העורך:
כשתושבים מבקשים מראש העיר בקשות, הם תמיד שומעים ש"אין תקציב", "צריך אישורים", "זה לוקח זמן", "הפקחים עסוקים" וכו'. ובכן, תושבים יקרים - תזכרו טוב טוב, שכשראש העיר רוצה, תוך דקות מגיעים פקחים, ותך דקות מאשרים טלפונית הוצאה של למעלה מעשרת אלפים שח..

בפעם הבאה, אם אתם צריכים את הפקחים ואת ראש העיר, פשוט תתלו שלט של דוד שחר במקום בולט, ואריה טל והפקחים יגיעו מייד. זה יותר מהיר מלהתקשר ל-106....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה