מס' המבקרים באתר "סיפורים מהטירה"

הצטרפו אלינו בפייסבוק!

יום שני, 2 בפברואר 2009

טל לא מבזבז זמן: סגן חדש, אוטו חדש, לשכה חדשה

לאחר עשרה ימים בתפקיד, ואריה טל כבר מתחיל להינות ממנעמי השלטון: הורה לרכוש רכב חדש בשבילו, לשפץ את לשכת ראש העיר ומינה את ונונו לסגן.
בישיבת מועצת העיר טירת כרמל שהתבצעה ב-1 לפברואר, הוחלט על רכישת רכב חדש לראש העיר ועל מינויו של איציק ונונו לסגן ראש העיר. תושבים רבים שלחו אלי מאז ישיבת המועצה, מיילים רבים, ובהם הטענה, כי אין זה ראוי בתקופה של משבר כלכלי כל-כך עמוק, לבזבז כספי ציבור על מסע רכש ראוותני של ראש העיר.
אני חייב לציין, כי אני מסכים עם הדבר מאוד. לא ייתכן שבתקופה כל-כך קשה למשק הישראלי, ובתקופה שייתכן שעיריית טירת כרמל תיאלץ לפטר חלק מעובדיה, על-מנת להתמודד עם המשבר הכלכלי הקשה, הדבר הראשון שאריה טל מבצע בתקפידו כראש עיר הוא להחליט על קניית רכב חדש ועל שיפוץ לשכת ראש העיר.

האם לא היה כדאי שראש העיר החדש - מר אריה טל - יתחיל לטפל קודם בחינוך ילדינו ואח"כ בשיפוץ הלשכה?


מה דעתכם? תגיבו...
אייל (הטיראי)
חדשות טירת כרמל

9 תגובות:

  1. מקובל לתת לראש עיר 100 ימי חסד לפני שתוקפים. אז אם מדברים על אובייקטיביות...

    השבמחק
  2. אני אכן נותן לאריה טל 100 ימי חסד, ולכן פירסמתי את כל הבטחותיו כבר באחד מהפרסומים הקודמים, ואמרתי שאנחנו נבדוק האם עד ליולי 2009, אריה טל יקיים את הבטחותיו.

    לגבי הכתבה הנוכחית: ובכן, כשמתבצע דבר כל-כך לא ראוי, כל-כך לא במקום, וכל-כך חסר התחשבות - מחובתי לפרסם זאת. על כאלו מעשים, אין אפילו לא יום אחד של חסד.

    השבמחק
  3. ל"אייל הטיראי"
    מה כל כך לא ראוי במינוי סגן וממלא מקום לראש העיר. מה כל כך לא ראוי בהענקת תקציב לרכב חדש לראש העיר. אתה מתעסק ברכילות נמוכה שאין לה מקום בכתיבה עיתונאית. אתה רחוק מלהיות אובייקטיבי והעובדה שאתה מסרב להזדהות מעידה שאתה כותב דברי הבל שאין אמת מאחריהם. אם אתה מאמין במה שאתה כותב, אני מציע שתחתום את שמך המלא מתחת למילים כדי שאני ושאר האנשים שעדיין מבזבזים זמן על השטויות שאתה כותב, תהיה לנו סיבה להאמין בך. מעבר לזאת, אם אתה חושב שאתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה ולהסתתר מתחת לשם בדוי, אתה טועה בגדול. תלונה אחת למשטרה על הוצאת לשון הרע ואתה תיכנס לקלבוש להרבה זמן. הוצאת לשון הרע היא עבירה פלילית שתחייב את המצשטרה לחשוף את השם שלך. אני מציע לך להיזהר במה שאתה כותב על אנשי הציבור. אני אישית מזהה בכתיבה שלך הרבה מאוד הכפשות שאין להן תימוכין או סימוכין במציאות.
    ראה הוזהרת!!!

    השבמחק
  4. לאדון "אנונימי" שמנסה להשמיץ ללא כל גיבוי:

    1. למה אתה לא מזדהה בשמך המלא בתגובות שלך? אלא מעדיף לאיים תחת התואר "אנונימי"?

    2. שמי המלא הוא אייל כהן - אם לא שמת לב, הוא מצויין בכמה מקומות באתר.

    3. מאוד לא ראוי, שאתה מנסה לאיים עלי ב"תביעת לשון הרע" וב"כניסה לקלבוש להרבה זמן", וזאת רק כי העברתי ביקורת ראויה על פוליטיקאי שאתה תומך בו.
    אתה ואנשים שכמותך, לא מפחידים ולא מרתיעים אותי מלכתוב כל ביקורת שאמצא לנכון. אם אתה חושב שזה לשון הרע - תתבע אותי, אל תאיים - פשוט תתבע אותי. אני לא מתרגש מאיומי סרק של בריונים.
    אולי אתה רוצה את הכתובת שלי - בשביל לאיים עלי אישית בצורה יותר בריונית ואלימה?

    4. לגבי טענותיך:
    "מה הפסול בלקנות רכב חדש?" - ובכן, תקרא את הכתבה - ראש עיר, שבכזה משבר כלכלי - 2 הדברים הראשונים שהוא עושה בתור ראש עיר, ובתוך 10 ימים מבחירתו, הם: שיפוץ לשכה, ואישור תקציב לרכב חדש בשבילו - זה הדבר הפסול. זה ראוי לכל ביקורת.
    "...הכפשות שאין להן תימוכין..." - לכל דבר שכתבתי יש תימוכין וסימוכין ואף עדויות ברורות. ואני גם מביא אותם בכתבות שלי. אתה מוזמן לומר במה לא דייקתי, במקום להכפיש ללא שום טענה עניינית.

    תושבי העיר הרבים, אשר קוראים את האתר שלי - מביעים אמון מוחלט באתר הזה כאתר החדשות האוביקטיבי היחיד של טירת כרמל, ומעודדים אותי רבות, ואף שולחים אליי הרבה ידיעות לאי-מייל האישי שלי.
    בריונים כמוך, לא ירתיעו אותי מלעשות את עבודתי נאמנה. באמת לא ידעתי שחזרנו לתקופות, שבהן מי שמעביר ביקורת על אריה טל, מקבל ישר איומים בסגנון: "...נכניס אותך לקלבוש...", "...ראה הוזהרת..." וכו'. אוי ואבוי לפוליטיקאי שצריך לשלוח את הבריונים שלו בשביל לאיים על עיתונאים.

    אייל כהן
    עורך האתר: חדשות טירת כרמל

    השבמחק
  5. אייל.(תגובה לאנונימית)
    למה גם את מאיימת כמו כל אנשי אריה טל?
    חצי מאנשי הישוב בטירת כרמל מאוימים כבר.
    אנחנו לא פוחדים מיכם,אנו משאירים לכם את
    הצדק האלוקי הוא ידון אותכם על מה שעשיתם
    בקלפי 12.
    נ.ב למה את לא מזדהה???

    השבמחק
  6. לאייל התותח...
    כל הכבוד לך שהעזתה ולא פחדתה להגיב לגבי האיומים
    עליך ועל האתר שלך.
    לדעתי האתר שלך פותח צוהר לאנשים להביע את דעותיהם
    וריגשותיהם באופן חופשי ודמוקרטי,יתירה מזו גם אני חושבת שבימים טרופים אלה כשהמצב הכלכלי נותן אותותיו בכל שכבות הציבור,דווקא ראש העיר צריך לצמצם בהוצאות ולא בשבוע הראשון לכהונתו מזמין,רכב
    חדש ,ומשפץ את לישכתו באופן ראוותני.
    שאלה
    1)האם רכב מסוג מזדה 6 שהיתה בשימושו של ראש העיר הקודם לא מתאימה לך???
    2)האם שיפוץ הלישכה כבר בשבוע הראשון היה הכרחי???
    3)מדוע מאז שראש העיר החדש מכהן לא ניתן להסיגו
    בנייד???
    4)לידיעתכם הנייד של ראש העיר הקודם היה ידוע וזמין לכל תושב בעיר
    _------------------
    --------------------

    השבמחק
  7. בס"ד
    לטיראי אייל
    אני חושבת שאתה צודק בטענותיך,לגבי המצב הכלכלי
    עוד לא ישב ראש העיר על כיסאו וכבר משפץ את לשכתו,
    מה בוער לו?
    אני כתושבת העיר מפריע לי שכך משתמשים בכספי הארנונה שלי.אני מקווה שלא יאשימו עוד את ראש העיר
    הקודם בגרעון ,הרי כבר שמענו את הממונה על המחוז
    בדבר הקופה המאוזנת שהושארה על ידו.

    השבמחק
  8. ברצוני לציין רק, שאדון "אנונימי" - הבריון המאיים, שמאיים עלי רק בגלל שהעזתי להעביר ביקורת על אריה טל - שלח תוגבה נוספת, ובה הוא ממשיך לאיים עליי בצורה מפורשת.

    האיומים של אותו בריון כוללים הכל: החל מתלונה במשטרה (שאני ממש לא מפחד, מאחר שכל דבריי הם אמת - אני מזמין אותו להגיש תלונה במשטרה ולתבוע אותי - הוא רק יפסיד ויתבזה במשפט ובמשטרה), וכלה באיומים מרומזים לאלימות פיזית, ולזה ש"...אם תשמיך לכתוב כך - לא יהיה לך טוב...".

    ובכן, תגובות הכוללות איומים פיזיים הגובלים בפליליים - לא יפורסמו. כל דבר אחר יפורסם.
    ולכן, אין לי כוונה לפרסם את תגובתו של אותו בריון פחדן, שמסתתר תחת השם "אנונימי", ומפזר איומים לכל עבר.

    שורת התגובות התומכות שמגיעות מתושבי העיר - מחזקות אותי רבות, ואני אמשיך לכתוב דיווחים עיתונאיים אמיתיים לטובת תושבי העיר, ולא אירתע ולא אפחד מאף פוליטיקאי שישלח עלי את הבריונים שלו.

    אייל
    עורך אתר חדשות טירת כרמל

    השבמחק
  9. לאייל אנונימי וכולם

    אין שום פסול בשיפוץ לישכה שכלל בסך הכל צביעה מחודשת בצבע לבן ושטיח שהיה כבר מעופש שהוחלף .
    איזה שיפוץ ענק מה?
    רכב חדש זהו חלק מנוהל של משרד הפנים המקצה סכום מסוים לכל ראש עיר נכנס ולמי שכבר שכח ב- 2003 גם פרג'ון החליף רכב ממיצובישי למזדה.

    ובאמת יפה לך שפתחת אתר אך אין צורך לרדת ולעקוץ אנשים על לא עוול בכפם .

    כמו כן כרגע מה שהכי חשוב לנו התושבים זה להישיר מבט קדימה ולא להתעסק בשטויות רובנו כאן הורים ומחפשים רק טוב לעיר ולילדנו

    תודה

    השבמחק