מס' המבקרים באתר "סיפורים מהטירה"

הצטרפו אלינו בפייסבוק!

יום חמישי, 5 בפברואר 2009

אלי אבוחצירא - עיתונאי? ממש לא... בריון של טל? כנראה שכן!

לאחר פניות רבות של קוראי האתר חדשות טירת כרמל אשר ביקשו ממני להגיב על מאמר ההשמצות של אלי אבוחצירא שכוון כנגדי - החלטתי להגיב. אמנם, לא מכבודי, לרדת לרמה הירודה של אלי אבוחצירא, ולהתנצח איתו בשיטת הבריונות והאיומים שלו - אך מן הראוי שמישהו יעמיד את ליצן החצר של אריה טל במקומו.

לאלו מכם שאינכם מעורים בנושא, אתאר בקצרה את השתלשלות העיניינים:
לאחרונה פחתי אתר חדשות לתושבי טירת כרמל, שמטרתו לספק לתושבים אתר אמין, אוביקטיבי לחדשות, ואשר יחליף את אותם אתרים/עיתונים אינטרסנטיים.
בתחילה, אדון אלי אבוחצירא, בירך את האתר שלי ואת כתיבתי הטובה לדבריו (קישור: תגובתו האוהדת של אבוחצירא לאתר שלי )
כשבועיים לאחר פתיחת האתר, פריסמתי כתבה שבה העברתי ביקורת על אריה טל, על העבודה שבשבוע הראשון לכהונתו, הדברים הראשונים אותם הזדרז לעשות היה: שיפוץ הלשכה ורכישת רכב חדש לראש העיר (קישור: הכתבה על אריה טל ).
הכתבה הנ"ל - הוציאה מהכלים את אבוחצירא, אשר בתחילה שלח לי איומים אנונימיים: "...ראה הוזהרת!!!...", "...תיכנס לקלבוש...","...כדאי שתשכור לך עורך-דין..." וכו', ולאחר מכן, כשראה שאיני מתרגש ומפחד מן תגובותיו הבריוניות, פירסם באתר הקיקיוני שלו, כתבה התוקפת ומשמיצה אותי, וזאת רק בגלל ש"העזתי" להעביר ביקורת על אריה טל.

ובכן, קוראי האתר ביקשו שאגיב לעיניין, ולהלן תגובתי להשמצותיו של אלי אבוחצירא:
  • צר לי, שבניסיון נואש למשוך גולשים לאתר הכושל שלו, מנסה אלי אבוחצירא להשמיץ אותי, בתקווה שאולי זה יביא לו עוד גולש או שניים.
    האתר שלך, הוא לא יותר מאשר גרסת אינטרנט לפליירים של אריה טל - לא אובייקטבי, לא אמין, ומשמיץ את כל השאר.
  • אני מאוד מצר על-כך, שגם כיום, ישנם בריונים שכונתיים, המכנים את עצמם, שלא בצדק "עיתונאים", אשר מנסים לסתום את הפיות ולמנוע כל אמירה הכי קטנה של ביקורת.
  • אתה מתיימר להיות "אוביקטיבי" ומעביר ביקורת על כולם, אבל שוכח לפרסם שאתה בעצמך, ניסית להיות מס' 2 של דוד שחר, ולאחר שלא רצו אותך - התחלת להעביר ביקורת על דוד שחר.
  • אה... כמעט שכחתי... אלי אבוחצירא - טוען, כי גנבתי לו את השם: "חדשות טירת כרמל", הוא אפילו, טוען שהדבר מהווה "עילה לתביעה", ושהוא "מוותר לי על התביעה".
    ובכן, צר לי אלי, כי אתה חושב שהשם "חדשות טירת כרמל" שייך לך, אני לא יודע כמה שעות ישבת עד שהצלחת להמציא את השם הגאוני והמקורי "חדשות טירת כרמל", אך הוא לא באמת שייך לך... אולי גם השם "חדשות" או השם "טירת כרמל" שייכים לך?
    לגבי התביעה: אני מבין, שאתה מנסה כיום לשווק את עצמך לתושבי טירת כרמל, בתור סוג של עו"ד, ולכן אתה מרבה לאיים בתביעות, אבל אל תאיים עלי. אם אתה חושב שנעשה לך עוול - תתבע אותי. אל תאיים עלי, פשוט תתבע אותי. כבר מזמן, אני לא מתרגש מאיומי סרק של פוליטקאים ושליחיהם.

ולכם תושבי העיר וקוראי האתר, אני רק אשאיר נקודה אחת למחשבה:
האם אתם רוצים לשמוע "חדשות" ממי שמאיים על כל מי שמעז להעביר ביקורת על אריה טל?

אלי אבוחצירא - שם גדול לאיש קטן.... קטן מאוד...

מה דעתכם? תגיבו...
אייל,
עורך אתר חדשות טירת כרמל

2 תגובות:

  1. הייתי בטוחה שאתה "אייל" זה אלי אבוחצירה המה מה..?
    אתקן ואוסיף שאלי לאו דווקא "בעד" אריה טל .
    נהפוכהו,ואני מסכימה איתך שהוא איש קטן תרתי משמע.

    השבמחק
  2. אתה סובל משגעון גדלות עד שמישהו יעז לצאת נגדך בתביעה משפטית קשה ואז או תשב בבית הסוהר או תחלה כמו הדום לב מספיק די כולם שונאים אותך מרוקאי קטן בכיין מתרבות המקופחים

    השבמחק