מס' המבקרים באתר "סיפורים מהטירה"

הצטרפו אלינו בפייסבוק!

יום שני, 2 בפברואר 2009

זה המקום לכתבה שלכם! אחת לשבועיים תפורסם כתבה שתישלח על-ידי תושבי טירת כרמל

שלום לכל תושבי טירת כרמל!
עקב העובדה שמאז פתיחת האתר, זורמים אלי הרבה מאוד חומרים וידיעות מתושבי טירת כרמל (ביניהם: חשיפה בלעדית על אחד מהפוליטקאים המובילים בטירת כרמל), החלטתי, כי אחת לשבועיים עד חודש, תפורסם באתר כתבה שתיכתב על-ידי אחד מתושבי טירת כרמל. זה המקום שלכם לתת במה לדיעות שלכם ולהשתתף בחגיגת העיתונאות הפתוחה בטירת כרמל.

ידיעות חדשות וחומרים על פוליטיקאים בעיר טירת כרמל, ניתן לשלוח ישירות למייל שלי: eyal.cohen.tira@gmail.com

אייל (הטיראי)
http://tiratcarmel.blogspot.com
אתר החדשות היחיד של טירת כרמל

6 תגובות:

  1. טוב אז ככה !!
    כל אחד פה חושב שהוא יודע מה קורה ומי זה דורון גרינברגג!!
    אנשים תקשיבו לי טוב טוב אין בן אדם יותר טוב מדורון גרינברג ואין אף אחד שיכול עליו חברה הוא תותחחח !! ואני רוצה לשמוע שפה עוד מישו ילכלך עליוו , אף אחד פה לא מגיע לרבע שלווווו ,, רק הוא יכול לשנו ת את העיר הזאתיי.. כניראה אתם לא מבינים את זה , והינה בבקשה עם כל המאמצים ששלוו ואך רק שלוו הצקק יצא לאווווור!!
    אז זה שיוצא פה כל שני וחימישי עוד כתב ועוד כתב ורק מסכסכים ורק מדברים דברים כעלבונות גועל נפש..!!! תעזבו את הבן אדם הזה לחיות תחיים שלוו , כי הוא בן אדם מדהים ויש לו את הכוח ואת החוכמה ואת הכככללל כדי לדקם את העיר הזאתיי..!! עם לא הואאא תאמיני לייי העיר הזאתי משיך להיראות כמו שהיא ניראת ממש מזבלה עירוניתת !!
    אז עוד מילה פה לא במקום אני רק רוצה לראוותתת ..!!!

    דורון גריבנרגג אתה תותחחחחחחחח !! ואל תידאג אתה תקבל תסגןןןןןןןןןןן , דוד שחר לך הביתתהה ישקרן , אתה חסר אמונה , אססור לסמוך על נחמש ככמווךך איכסס ימגעיל יפושעע לך הביתתתתתתתתתתה ...!!!!

    ערב טוב לכולםם

    השבמחק
  2. יחי ההבדל הקטן שחר רוצה ססגן בשכר גרינברג רוצה סגן רק בתואר !!!

    חיסכון אדיר לעירייה עם נדבר על זה !!

    תבינו את ההדבל יש כאלה שאכפת להם מהעיר ואין לה אינטרסים ויש כאלה שלא אכפת להם מהעיר אלא אכפת להם מהכסף שנכנס לכיס !! תבינוו !!

    השבמחק
  3. דורון גרינבגר לא צדיק מסדום שהוא דואג לטירת כרמל הוא דואג לעצמו. ולאישתו שתהייה מנהלת בית ספר יגאל אלון

    השבמחק
  4. לאייל!מזל טוב על האתר,סוף סוף מישהו חשב על אתר {עיתון}שלא מושפע מאינטרסים אישיים,שאפשר לכתוב בו הכל מהכל,בעד ונגד,טוב ורע מבלי לעבור צנזורה של העיריה ואנשיה.אז שיהיה בהצלחה

    השבמחק
  5. לחני,

    תודה רבה על התמיכה!
    תמיכתם של תושבי העיר - היא מה שמניע אותי להמשיך לכתוב, ולתת לכם התושבים אלטרנטיבה ראויה לכל האתרים/עיתונים האינטרסנטיים.

    אייל
    עורך אתר חדשות טירת כרמל
    http://tiratcarmel.blogspot.com

    השבמחק
  6. דורון דואג למוריס בכלל קירבה משפחתית כולם יודעים שהבן של דורון נשוי לאחינית של מוריס מוריס הלך עם פרג'ון אריה טל פרייאר עובדים אלייך

    השבמחק