מס' המבקרים באתר "סיפורים מהטירה"

הצטרפו אלינו בפייסבוק!

יום חמישי, 20 ביוני 2013

הגנון של אריה טל: מדיח את דוד שחר, מסלק אותו מהמשרד, ומורה לו להפסיק לפרסם את עצמו כסגן ראש העיר


אריה טל מתרברב בעיתונים שהוא לא מתעסק בבחירות, אך למעשה, הוא מתעסק רק בבחירות. לאחר שהסיר את השלטים של דוד שחר, השמיץ אותו בעיתונות והדיח אותו, הוא ממשיך עם הקטנוניות: הורה לו לפנות את משרדו לאלתר, ולהפסיק לפרסם את עצמו כסגן ראש העיר.

ראש עיר מיוחד יש לטירת-כרמל, כזה שיש לו הרבה מאוד זמן פנוי. איפה עוד ניתן למצוא ראש עיר שמוצא זמן בשבת בצהריים לשלוח פקחים בבהילות על-מנת להסיר שלט בחירות של דוד שחר? ראש עיר, שמיד אחרי שדוד שחר מתראיין לעיתון כלשהו - רץ בזריזות להתראיין לאותו עיתון על-מנת להשמיץ את דוד שחר? כזה, שחודש שלם מנסה לארגן ישיבת מועצה דחופה על-מנת להדיח את הסגן שלו (כי החליט להתמודד מולו)?

ואם זה לא הכל, השבוע התפנה אריה טל מכל העיסוקים הדחופים שלו, בשביל לנסח מכתב בהול לדוד שחר, בו הוא מורה לו לפנות את משרדו, להפסיק להשתמש בו, ולהסיר את התואר סגן ראש העיר מכל הפרסומים שלו (הכוונה לשלטי הבחירות).

זהו אותו אריה טל, שדואג להצהיר מעל כל במה, כי הוא לא עוסק בבחירות הקרובות, אך למעשה, הוא כבר כמה חודשים לא עושה כלום חוץ מאשר להתעסק בבחירות...

ואם כל זה לא הספיק לנו, אריה טל, מצא לו זמן להתראיין גם ליוסי רביבו בגיליון מיוחד של פוקוס, שכל כולו השמצות כנגד המתמודד השני מול אריה טל - אריה פרג'ון. מדהים כמה זמן יש לראש העיר לראיונות... רק בחודש האחרון ספרנו 4 ראיונות שלו, ב-3 עיתונים בטירת-כרמל... מעניין אם-כן, למה אין לו זמן להיפגש עם התושבים? נראה כי לעיניינים קטנונים של בחירות יש לו זמן...

דבר העורך:
אריה טל, שמרגיש כי האדמה בוערת מתחת לרגליו, מתנהג בצורה סכיזופרנית - מצד אחד, מנסה להראות ביטחון, ומצהיר שאינו עוסק בבחירות, ומצד-שני, מתעסק בדברים כל-כך קטנוניים וצרי-אופקים, שלעיתים זה מדהים אפילו את תומכיו הותיקים. כך, הוא מוצא לעצמו זמן להורות להוריד שלטים של דוד שחר ואריה פרג'ון, מנסה להשמיץ את פרג'ון ושחר מעל כל במה אפשרית, מדיח את שחר בבהילות מכיסא סגן ראש העיר, ודואג לארגן "טקס הטמנת קו מתח" כאשר ההטמנה לא הייתה מעולם רחוקה יותר.
אה, כן, והכל מהכיס שלנו ומתשלומי הארנונה שלנו.
ב-ו-ש-ה  ו-ח-ר-פ-ה  !

מערכת סיפורים מהטירה - קוראת לתושבים לא לתת להשתוללות הזו של אריה טל להימשך, ומביעה תמיכה בכל אחד מהמועמדים (כיום) האחרים לראשות העיר: דוד שחר, ערן ארבילי ואריה פרג'ון.
העיקר - רק לא אריה טל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה