מס' המבקרים באתר "סיפורים מהטירה"

הצטרפו אלינו בפייסבוק!

יום חמישי, 10 בפברואר 2011

אתר "מעריב": במקום לשהות באזכרה לשריפה בכרמל, אריה טל היה ב...ארוחת ערב חגיגית לחברי הקואליציה. איפה הבושה??

אתר "מעריב" באינטרנט חושף, כי בזמן שכל המועצות באיזור (כולל עירית חיפה, מועצה איזורית חוף-הכרמל וכו') הקפידו לכבד את טקס האזכרה הממלכתי לשריפה בכרמל, אריה טל עם חברי הקואליציה שלו אכלו ארוחת ערב חגיגית (על חשבון כספי הארנונה שלנו).

בכתבה באתר מעריב (שהתפרסמה גם בעיתון "זמן חיפה" המופץ בצפון), חושפת הכתבת אורנה נירנפלד את הסיפור השערורייתי הנ"ל. לצפייה בכתבה המלאה, ראו: אתר "מעריב" - אריה טל שהה בארוחת ערב חגיגית, במקום להיות באזכרה לשריפה בכרמל )

תגובתו של דובר העירייה לכתבה הנ"ל, הייתה לא פחות ממבישה, ופוגעת באינטליגנציה של הקוראים. להלן כמה דוגמאות:
  • "...פגישת העבודה המדוברת, נקבעה עוד טרם השרפה..." - אז אי אפשר להזיז את זה?? בסופו של יום חברי הקואליציה יכולים היו להזיז את זה ביום אחד. איזה חוסר רגישות...
  • "נדונו בה נושאים הקשורים לעיר..." - אי-אפשר לדון בנושאים הקשורים לעיר במועצת העיר (כמו שהחוק קובע)? אי-אפשר לדון בהם לא על ארוחת ערב? ולמה צריך לדון בנושאים האלו בארוחת ערב בזמן שיש אזכרה ממלכתית?? איפה הרגישות??
  • "בגלל העיתוי נדונו גם בעיות שונות והפקת לקחים מאירוע השריפה" - על זה אין לי אפילו מה לומר... פתטי! בגלל שהארוחה הייתה בזמן האזכרה, אז הם גם דנו בשריפה. ממש גיבורי ישראל.
דבר העורך:
התגובות של דובר העירייה, מוריס אסייג, גורמות לי לחשוב לפעמים שהם חלק ממופעי הסטנד-אפ של אחיו (שלום אסייג). נשמע ממש כמו בדיחה עצובה. לא היה מזיק לעירייה, אם היו מגיבים משהו בסגנון "טעינו, מצטערים ולא יקרה שנית". ולא תגובה פתטית שכזו.
על אריה טל ומוריס אסייג אני לא מתפלא, האנשים שאני באמת מתפלא עליהם כאן, הם חברי הקואליציה, כמו: דוד שחר, ברוך מריומה ודורון גרינברג. האם גם הם שותפים לפארסה הזו??

מה דעתכם? תגיבו....

תגובה 1:

  1. טעם רע מאוד חוסר חינוך טימטום וקהות חושים .למען הגילוי הנאות מדוע אותו יו"ר אופוציזיה לא העיר והאיר את עיני ראש העיר .כמו כן החברים האחרים כלל לא ידעו על קיום האירוע המביש והמחפיר שביבי יזם ועשה הרי כולנו יודעים איך הוא התנהל .אף אחד מחברי מועצת העיר כולל הסגנים לא זומן לאזכרה .התגובה טיפשית ויותר טוב שלא היו מגיבים .זה אריה טל זה שדוברו ,הציבור פשוט ישפוט .אחד שיודע

    השבמחק