מס' המבקרים באתר "סיפורים מהטירה"

הצטרפו אלינו בפייסבוק!

יום שבת, 25 בדצמבר 2010

הביזיון של טל: נציג העדה הקוקזית, מיכאל כהן, בעבר יועץ ראש העיר - הפך להיות... עובד תברואה

אריה טל ממשיך לדפוק את השותפים שלו למערכת הבחירות מלפני כשנתיים: מיכאל כהן, נציג העדה הקוקזית, שבעבר היה בתפקיד יועץ ראש העיר לעיניני עולים ופוטר בהוראת בית המשפט, הוחזר לתפקיד.... עובד תברואה.
ככה גומל אריה טל לשותפיו למערכת הבחירות??

למי ששכח או לא עקב אחרי הסיפור:
ומסתבר שכיום אריה טל חזר להעסיק את מיכאל כהן בעירייה (בהתאם להבטחה שנתן לו לפני הבחירות) בתור... עובד במחלקת התברואה בעיר. כן כן, עובד רגיל... לא יועץ ולא תפקיד בכיר....

דבר העורך:
אחרי שחשפנו כאן איך אריה טל מכר את חיים עמרן, שותפו מהבחירות האחרונות (ראה: חשיפה בלעדית - כך מכר אריה טל את חיים עמרן, חשיפת המסמך! ), מתגלה כי אריה טל דפק גם את מיכאל כהן, שתמך בו ללא ליאות במערכת הבחירות האחרונות. על זה נאמר: "עם כאלו חברים, מי צריך אויבים?"

אייל
אתר חדשות טירת כרמל

2 תגובות:

  1. מי שמכיר את אריה טל - ממש אבל ממש לא מתרגש!!
    וחוץ ממיכאל כהן וחיים עמרם הרשימה עוד ארוכה : אפה אילן מלכה,אפה אפי אליאס,אפה תמי אדרי,אפה גלית טפירו , אפה יוסי רביבו, ואפה ואפה??
    ושלא נדבר על אלה שהתאכזבו ומאוכזבים מימנו ומחוסר תיפקודו של ראש העיר החלש והליצן הזה?? תנחשו?

    משה.

    השבמחק
  2. משה תתעורר איפה איפה אילן מלכה גוזם עצים ב3000שקל ליום במקום 1800
    גלית טפירו קיבלה תיקי גבייה ,אליאס אשתו כבר עובדת ולא עושה כלום על רביבו עבדו בעיניים ואת תמי אדרי ניצלו .זאת חבורת טל מוקיונים אחד אחד דובר עילג ואילם ליצני חצר לא חסר תיאו לוסקי מנהל את אתר הפייסבוק של העיר ופשוט מגרד במרכז הנוער .טל וחבורתו הביתה ומוקדם ככל האפשר .

    השבמחק